Kooky Cubby ساخته شده با پرینتر سه بعدی
نوشته شده توسط : حجت عسکری

جای : استرالیا
خصوصیات: 3 متر مربع
سال تشکیل داد: 2017
معمار: معماری FMSA و RMIT

این بنا بنام Cubby House Challenge به اسکنر سه بعدی وسیله Kids Under Cover پباده سازی گردیده است. این بنا ساختمانی ارتباط ای در میان پباده سازی آزاد و ساخت و ساز افزودنی میباشد. میان پنج روش رو ، یک بخش چاپی با شکوه سه بعدی با اسم Kooky Cubby وجود دارااست. این بنا بوسیله تیمی از معماران استرالیایی ، طراحان ربات و مهندسان تاسیس شده است.

Kooky Cubby بوسیله FMSA Architecture پباده سازی گردیده و با فناوری چاپ سه بعدی تشکیل شده بوسیله آزمایشگاه رباتیک معماری در دانش کده RMIT ایجاد گردیده است. در حالیکه جزئیات و خصوصیات آن هنوز ناشناخته ما‌نده میباشد ، این بنا را می اقتدار با بها 6000 دلار جهت خرید و ایجاد کرد توصیه بخشید.

پلت فرم تشکیل داد دیجیتالMIT

جای : کالیفرنیا
خصوصیات: دیوارهایی به قطر 50 پا و گنبد بلند 12 فوت
سال تشکیل داد: 2017
معمار: MIT
در آوریل 2017 ، پژوهشگران MIT از سکوی ایجاد کرد اتوماتیک خویش پرده برداشتند. این بنا نزدیک به 50 فوت ارتفاع و بیشتراز 12 فوت قد داراست و از محصول فوم عایق ایجاد شده است. غرض از این رویه دستیابی به توفیق ، کاهش مجال ساخت و منابع موردنیاز برای ساخت و ساز ساختارهایی جهت ایجاد کرد بنا هایی برای معاش میباشد.

Bicycle Bridge


جای : هلند
ویژگی ها: 3.5 متر پهنا ، 8 متر ارتفاع
سال تشکیل داد: 2017
معمار: دانشکده فنی در آیندهوون
دانش گاه فنی در آیندهوون با استعمال از بتن نرم ، یک پل دوچرخه چاپی سه بعدی ساخت. این مجموعه آموزشی با کمپانی ایجاد BAM در بریتانیا همیاری نموده است تا اعتقاد نتیجه ها گردد که‌این پل با اعتقاد صاحب خانه عبور دوچرخه سواران خواهد بود. این پل در هشت بخش غیروابسته چاپ گردیده است. از ملات بتونی برای قرار دادن قطعات در محل مستعمل میباشد.

پل در نقطه نهایی تشکیل داد 3.5 متر پهنا و 8 متر ارتفاع دارااست و جاده ها را در شهر گمرت به یکدیگر متصل می نماید. خلاف ادغام های بتونی سنتی ، مواد مستعمل برای این پروژه دارنده خاصیت بی نظیری میباشد. این بتن اختصاصی فرم خویش را بعداز ریخته شدن محافظت می نماید. این بدان مضمون‌ میباشد که کمتر آشغال ساخت و ساز می‌شود ، و برای فضا زیست بسیار موءثر میباشد.





:: برچسب‌ها: اسکنر سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: